pratbubbla.blogg.se

Tjöt om det mesta - Brutalt Ärligt!

Snö.

Publicerad 2012-12-21 11:32:54 i Allmänt

Det snöar ute. Förvånade människor talar om för än den ena än den andra att - "Ja, det snöar ute. Det är vinter OCH det snöar. Wow!!" Det är faktiskt ovanligt att det snöar den svenska vintern. Det regnar oftast!

Jag hade världens ångest igår . Domedagen var spådd. Jag är fortfarande paranoid över detta.

Vaknade till min stora glädje (!!) 08,39 idag och klev ur sängen. Gick ut för att ta en cigarett och sen in igen och väckte min älskade dotter! Vi har busat och myst halva morgonen. Härligt ♥.

Idag ska vi städa och vika in tvätt. Kanske laga en going middag till pappa/make. Gött!

Nu ska jag ta tag i köket. Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela