pratbubbla.blogg.se

Tjöt om det mesta - Brutalt Ärligt!

Besviken.. Igen!

Publicerad 2012-12-22 00:05:55 i Allmänt

Så satans besviken. Åter igen. Så jävla ledsen. Igen! Varför?
Jag orkar snart inte mer. Snart har jag kommit till min totala brytpunkt och där o då är det klart. Utan chans till återvändo..
Fan! Det var ju inte såhär det skulle vara. Den här julen skulle det vara VI.
Vi som i familj. Men nejdå, ännu en jul saboterad. Och vad kan jag göra åt det? Inte ett skit! Jag har inte någonting att lösa något med. Jag har inte ens så att jag kan köpa en enda julklapp till mitt barn, min älskade dotter som förtjänar allt fint i världen. Inte ens en enda klapp. Känner mig som en totalt värdelös mamma.
Jag är så ledsen, så fruktansvärt ledsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela